0Beginnerzačátečník, žádná znalost jazyka
A1Elementary
  • studenti znají základní slova a fráze, umí časovat slovesa "to be, to have"
  • rozumí jednoduchým větám
  • na otázky reagují pomalu a váhavě, často jedním slovem
A2Elementary+
TOEIC 255-400b
  • studenti znají přítomný čas prostý, umí tvořit otázky a záporné věty
  • studenti reagují na jednoduché otázky, ale ještě je pro ně obtížné věty tvořit
  • znají základní slovní zásobu např. bežná slovesa, adjektiva, fráze
  • dokáží se jednoduchým způsobem domluvit
  • seznamují se s předpřítomným časem
A2Pre-Intermediate
  • studenti znají běžnou slovní zásobu
  • pasivně zvládají jednoduché přítomné, minulé a budoucí časy, ale chybují v jejich použití, osvojují si předpřítomný čas
  • seznamují se s průběhovými časy
  • umí napsat jednoduchý text
A2Pre-Intermediate+
KET
TOEIC 405-545b
  • studenti aktivně používají jednoduché přítomné, minulé a budoucí časy, zvládají nepravidelná slovesa
  • znají předpřítomný čas, ale ještě v něm chybují, seznamují se trpným rodem, nepřímou řečí a předminulým časem
  • dokáží bez problem popsat svou práci, promluvit o sobě a rodině, vysvětlit cestu, objednat si jídlo v restauraci
  • dokáží napsat osobní dopis
B1Intermediate
  • studenti ovládají složitější slovní zásobu týkající se vzdělání, financí, sportu, práce, cestování, jídla
  • znají běžná frázová slovesa
  • v časech chybují jen u složitějších konstukcích, seznamují se s kondicionály
  • dokáží se bez přípravy zapojit do konverzace, převyprávět příběh
B1Intermediate+
PET,
BEC-Preliminary,
TOEIC 550-700b
  • studenti používají system slovesných časů téměř bezchybně, problém mají ještě s kondicionály, sousledností časovou
  • rozumí tvorbě slov
  • prohlubují si znalost v užívání členů, předložek a vedlejších vět
  • umí napsat formalní dopis
  • dokáží odůvodnit a obhájit své názory
B2Upper-Intermediate
  • studenti zvládají širokou slovní zásobu na odbornější témata (nemoce, zločin a trest, pocity)
  • ve slovesném system téměř nechybují
  • seznamují se s minulým časem modálních sloves
  • dobře rozumí delším promluvám
  • dokáží se plynule a srozumitelně vyjádřit k různám tématům
B2Upper-Intermediate
FCE, BEC-Vantage,
TOEIC 705-850b
  • studenti mají stylově rozvrstvenou slovní zásobu
  • používají složité gramatické jevy
  • dokáží se aktivně zapojit do diskuze a argumentovat
  • jejich projev je plynulý a dobře strukturovaný
  • rozumí textům současné prózy
C1Advanced
CAE, BEC-Higher,
TOEIC 855-910b
  • studenti mají vynikající slovní zásobu i na odbornější témata
  • orientují se skvěle v systému gramatiky
  • rozumí idiomatickým výrazům a aktivně používají frázová slovesa
  • mluví se suverenitou a přehledem
  • dokáží rozeznat a přizpůsobit se určitému rejstříku
  • rozumí odborným článkům
C2Proficiency
CPE,
TOEIC 915-990
  • studenti ovládají jazyk téměř na úrovni rodilého mluvčího
  • znají hovorové i idiomatické výrazy
  • dokáží napsat a zkontrolovat složité texty
  • mluví bezchybně